Tuesday, October 5, 2010

A song for u ^^


Well, I rmbr whatever I had said and promised others.
Haha.. Nah.. here is the song specially dedicated to you.
Mr Howlette Teng Wei Yip.
Hmmm.. Sorry I dunno how to write it in eng version.
So I composed a chinese song.
Hope u like it..
Friends forever ;)



《自从有了你》词曲:刘雅恩

我走在人潮拥挤的路上
忽然间我发现一道特别的光
这道光照亮了我生命中的黑暗
那是因为你带着可爱的微笑
我想唱首歌让你知道

*自从有了你  我不再拭眼泪
因为我知道难过时有你来安慰
谢谢你  给我的这份友情
我答应你我会好好珍惜

自从有了你  我变得很开心
不管晴天雨天  昨天今天还是明天
因为你在我生活中加颜色
使我的日子过得更有意义

No comments: