Wednesday, March 16, 2011

The song I composed xD


Yea.. this is the song I won in the national level song composing competition which was organized by UM.. yao lan shou..

Thank God for giving me the inspiration for composing the song..
And I would like to specially thank my fren, Howlette Teng Wei Yip.
He is the one who asked me to compose a song for him..
LOL.. so I composed this song...
Thanks alot alot for the encouragements..
Thanks to my parents and frens who support me all the way as well..
Love u all.. ^^


《自从有了你》 词曲:刘雅恩
我走在人潮拥挤的路上
忽然间我发现一道特别的光
这道光照亮了我生命中的黑暗
那是因为你带着可爱的微笑
我想唱首歌让你知道
副歌
自从有了你 我不再拭眼泪
因为我知道难过时有你来安慰
谢谢你  给我的这份友情
我答应你我会好好珍惜
自从有了你  我变得很开心
不管晴天雨天  昨天今天还是明天
因为你在我生活中加颜色
使我的日子过得更有意义

No comments: